середу, 21 листопада 2007 р.

Час переходити до віртуальної реальності?

Тільки-но повернулися з зустрічі з клієнтом (тривалість зустрічі - пів-години, час на дорогу - 3 години). Штовхання в пробках - не найкраща інвестиція часу кількох професійних менеджерів - і це змусило знову серйозно задуматись над впровадженням онлайн-системи управління проектами типу Basecamp. Буквально кілька днів тому натрапив на статтю на ту саму тему на блозі WorldWebStudio - "Веб-коммуникации для виртуального менеджмента или корпоративный «бомжизм»" про структуру консалтингової компанії Accenture, в якої персонал розкиданий по цілому світі та об'єднаний лише Інтернетом та телефоном. З іншої сторони, від повноцінного переходу в "онлайн" відлякують дві речі - по-перше, мало які онлайн-системи управління проектами дають можливість створювати свій власний "backup" і доводиться полягати на інфраструктуру хостерів програми, і по-друге - не хочеться залежати від Інтернет-провайдера (хоча і цю проблему теоретично можна вирішити, поставивши CDMA/UMTS модем - за останні місяці вибір операторів (1, 2, 3) на цьому ринку значно розширився).

P.S. поки шукав останнє посилання - побачив новину про нового гендиректора PeopleNet - Цвікі Пакула замість Ворожбита. Ти ба!

P.P.S. Транспортні проблеми хвилюють не лише мене -дивись допис Дмитра Губенка на Новинарі, Юлії Мак-Гаффі на Кореспонденті.


А як ви вирішуєте проблему face-to-face комунікації та планування часу? Зводите до мінімуму виїзди чи призначаєте зустрічі не на конкретну годину, а період доби?))

6 коммент.:

Анонім сказав...

Краще б вони звільнили маркетинг директора. Бренд дуже слабкий у PEOPLEnet.
Проблеми управління часом у KEY вирішуємо за допомогою порад з книги "Тайм-драйв". Дуже раджу.

Юлия Голикова at 23 листопада 2007 р. о 01:02 сказав...

Дякую, Володимире, що згадав про блог нашої Студії. Чесно кажучи, Твій пост співпав з останніми подіями в World Web Studio, які можна вважати продовженням теми. Медіа-аналітик Студії та ведучий блогу Роман Равве є нашим «віддаленим» співробітником і з’являється в офісі на Хрещатику (та й взагалі в Україні) дуже рідко.
Інформаційні «знахідки» Романа та теоретичні знання в галузі «нових медіа» - це не тільки благодатний ґрунт для записів у блозі, але й цінна скарбничка для практичної роботи співробітників Студії. Сьогодні ми слухали лекцію (з питаннями та обговоренням) Романа на теми SEO та SMO за допомогою Skypecast. Так незвично: у робочий час більшість співробітників … у Скайпі. Були технічні незручності - до Skypecast не завжди підключаєшся з першого разу та й якість звуку іноді ну «не дуже» - але, в принципі, вийшло непогано. Над форматом нам ще треба буде попрацювати – скоріше за все, ми зробимо такі бесіди не тільки для наших співробітників, але й усіх зацікавлених, а теми підніматимемо більш вузькі та не більше однієї.

А стосовно face-to-face комунікації та планування часу в нашій Студіїї - надійним гарантом планування у нас є… Дошка. Так, звичайна, на ній пишуть маркерами. Завдання можна стерти лише тоді, коли воно виконане. Затримка одного й того ж завдання на дошці вважається поганим смаком. А ще ми там... малюємо шаржі про наші щоденні офісні пригоди та пишемо гумористичні звертання до колективу. Підбадьорює:)

P.S.До речі, може, нам свої профессійні скайпкасти розпочати на теми Public Relations? Як гадаєте, вийде?

Юлия Голикова at 23 листопада 2007 р. о 01:10 сказав...

Під "нами" в останній фразі маю на увазі колег-піарщиків

Ярина Ключковська at 23 листопада 2007 р. о 09:25 сказав...

Мушу залишити свої 5 копійок :)

Стосовно PEOPLEnet, то я ще не бачила бренду, який би став сильним через 9 місяців після свого існування, та ще й при тому, що інвестиції в його розвиток припинилися через 3 місяці після запуску. А управлінська і маркетингова команда там дуже сильна, принаймні, була, коли ми з ними працювали.

Юлю, дякую за класний коментар. На жаль, багато піарщиків (до яких відношу і себе), не встигають за технологічними нововведеннями і їх можливостями для себе. Тому World Web Studio, при бажанні, може робити внесок у величезну справу того, аби "підключити" PR-спільноту до високих технологій :)

Юлия Голикова at 23 листопада 2007 р. о 09:59 сказав...

завжди "за"! :)

Анонім сказав...

я також була вражена новим призначенням пана Франке до Microsoft. Ринок гуде. Вважаю, що в світі його колишнбої публічності в країні та створеної репутації, це розумне рішення софтверного гіганта. А ви що думаєте? )