пʼятниця, 9 листопада 2007 р.

Traditional media going online

Всім привіт!
Кілька цікавих спостережень - і вже традиційно про нові медіа.
Всесвітньо відома ведуча Опра Вінфрі відкрила свій власний канал на YouTube. Що цікаво, це не просто дублювання її теле-програм, а й додаткові сюжети, що не війшли до ефіру, і казуси на зйомках. Опра, до речі, вже давно залучає героїв віртуального світу до своїх програм - в програмі гостями були і засновники YouTube, і молоді наречені, що танцювали на весіллі номер з "Брудних танців" (2 мільйони 700 тисяч переглядів!!!), Judson Laipply, що прославився (майже 64 мільйони переглядів!!) завдяки номеру про еволюцію танців, Paul Potts - британський продавець мобільних телефонів, який виграв шоу "Britain's Got Talent" та тепер співає в опері, навіть собака-скейтбордист Тайсон став гостем шоу Опри.

Ще один приклад злиття традиційних ЗМІ та Інтернет -
Business Week запустила розділ "interactive case study”, на якому в рамках одної теми можна знайти відео-інтерв'ю експертів та аналітиків, опитування та текстові матеріали (наприклад, останній кейс - як змусити працівників дотримуватись дресс-коду )))).

Який висновок можна зробити? Традиційні ЗМІ на Заході розуміють вагу Інтернет, і все частіше онлайн-версії відокремлюються, перестають бути дзеркалом друкованого чи теле-продукту і набувають самостійності. Більше того, в онлайн-версій з'являються можливості, відсутні в "материнських" ЗМІ.

Цю тему, до речі, доповнить інтерв'ю з фотографом Мілою Тєшаєвою - першою українською учасницею Eddie Adams Workshop - щорічного майстер-класу для фотографів, який проводять редактори NYT, LAT, Associated Press та найбільш визнані світові фотографи. Читайте у наступному пості )).

1 коммент.:

grot at 5 грудня 2008 р. о 17:30 сказав...

Спасибо.