Олександр Дубинський із "Экономических Известий" рекомендує топ-менеджменту, як треба організувати роботу піар-служб компаній. Знаєте, якщо вже журналісти через голови самих піарщиків намагаються налагодити ефективну роботу, то це має бути соромно.
середа, 14 листопада 2007 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
2 коммент.:
Так, ця колонка викликала масу обговорень, у тому числі і в ЖЖ - наприклад, тут (http://community.livejournal.com/kiev_journalist/558537.html) і тут(http://evgeniy-babich.livejournal.com/17403.html). Щоправда, часто рівень обговорення десь відповідає рівню піарщиків, описаних у колонці. Проте тенденція очевидна: хвиля журналістського невдоволення роботою прес-служб наростає, і критична маса непрофесіоналізму в середовищі вже назбиралася. Аплодую Олександдру Дубинському і сподіваюся, що топи читають його колонку.
Підтримую тебе, Ярино! Якщо вже журналісти розуміють проблеми професії PR... від цього питання просто так не відмахнешся. Було б доволі цікаво зробити низку інтерв'ю з топами, які розуміють важливість піар і довіряють своїм піар-службам. Можливо такий рейтинг кращих піар-служб могли б скласти самі журналісти. Адже піарщики обирають кращих журналістів :-)
Дописати коментар