пʼятниця, 8 лютого 2008 р.

PR: погляд з Сингапуру


На сайті російського журналу Smart Money є блог бренд-менеджера журналу, яка зараз навчається в INSEAD та ділиться враженнями від західної бізнес-освіти. В рамках курсу студенти обирають навчання у декількох відділеннях INSEAD, і саме зараз репортаж ведеться з Сингапуру.
Із студентами, зокрема, зустрівся заступник міністра закордонних справ Сингапуру Білахарі Каузікан, який на запитання стосовно ролі Сингапуру у Південно-Східній Азії відверто сказав (далі копіпейст):
"Роль Сингапура? Да никакой! Какая у нас может быть роль? Посмотрите на карту. Да, мы, безусловно, участвуем во многих переговорах, привлекаем в страну инвестиции, создаем условия для развития бизнеса, обеспечиваем безопасность и высокий уровень жизни, но мы с вами говорим сейчас о мировой политической арене. Даже в масштабах региона мы настолько малы, что никогда не будем иметь достаточного влияния, чтобы диктовать свои условия. Мыслите шире. Если завтра что-то случится с США или Китаем, это коснется каждого. Если завтра исчезнет Тибет, это будет величайшей человеческой трагедией, но она окажет весьма незначительное влияние на мировое политическое пространство, поверьте. Величайшая ошибка — отрицать очевидное и мнить себя тем, кем не являешься»."

Рідко доводиться бачити політика, який так чітко формулює необхідність правильного позиціонування та побудови комунікацій відповідно до існуючого стану. Ще процитую пост Ярини про управління очікуваннями: "Образ, який ми проектуємо, повинен відповідати бізнес-цілям компанії, при цьому не видаючи бажане за дійсне. Нехай наших клієнтів люблять за те, якими вони є, а не за те, якими вони хотіли б бути. А наша робота - пояснити, чому наш клієнт класний саме таким, як він є, і за що його можна полюбити вже зараз."

Це стосується не лише стратегічних рішень, але й щоденної комунікації, зокрема зі ЗМІ. Коли очікування журналіста стосовно інформації, яку він чекає від компанії, не збігаються із реальним прес-релізом, тоді ми отримуємо замість публікації лише такий пост або такий.

3 коммент.:

Алексей Тараненко at 8 лютого 2008 р. о 15:07 сказав...

Цілковито згодний з тим, щo працювати треба щодня, тому що одна відповідь заради "галочки" робить набагато більше, ніж 10 "івентів"

Володимир Дегтярьов at 8 лютого 2008 р. о 16:40 сказав...

Олексію,
це стереотип, з яким ми активно боремося. На жаль, існує бачення PR як набору прес-заходів, а не системної щоденної роботи.

arturclancy at 10 лютого 2008 р. о 12:02 сказав...

Володю, дякую за посилання на цiкавий блог.