пʼятницю, 29 лютого 2008 р.

Обов'язкове читання: пост Юрія Аксьонова про управління онлайн-репутацією

Навіть якщо ви вважаєте Інтернет недостатньо масовою ареною, щоб заслужити на вашу увагу, а "мешканців" цього простору - соціопатами, з вами можуть не погоджуватися інші. Наприклад, ваші клієнти, партнери та інші стейкхолдери. Тому Управління репутацією в Інтернеті авторства Юрія Аксьонова відтепер входить до списку обов'язкового читання PR-ника.

Зокрема, Юрій пояснює:
- як дізнатися, чи воює хтось із вами в Інтернет-просторі
- за допомогою яких інструментів варто моніторити інформаційне середовище онлайн і скільки зусиль це потребує
- що можна робити самому, а за чим іти до професіооналів

Одним словом, читайте!