Українська Асоціація зі зв’язків із громадськістю (UAPR) оприлюднила результати дослідження на тему: «Практика громадських зв’язків провідних компаній України». Більше про це на сайті UAPR, можна також переглянути презентацію результатів дослідження.
За круглим столом експертам з UAPR та журналістам цікаво було не лище обговорити результати дослідження, але й порівняти тенденції розвитку українського PR-ринку з тенденціями на міжнародному.
Зв’язки зі ЗМІ виявились найбільш пріоритетним напрямком PR-діяльності компаній не лише у нас, але й за кордоном. Проте на відміну від українських компаній, які віддають перевагу традиційним каналам комунікації, дві третини світових компаній витрачатимуть наступного року до чверті своїх PR-бюджетів на програми з соціальними медіа каналами. 75% компаній з цього переліку планують використовувати блоги.
Щоправда, позитивна тенденція розвитку українського PR-ринку є. І полягає вона в тому, що компанії перестали ставити собі запитання «Чи потрібен нам PR?». Всі вже переконалися, що PR потрібний, але не мають достатнього розуміння для чого. Компанії-респонденти зазначили, що їхнім головним РR-досягненням стала відкритість компанії, а головним результатом – впізнаваність. Натомість у США впізнаваність – уже пройдений етап. Тут головним PR-досягненням вважається довіра до компанії.
Кризовий PR за результатами досліджень опинився на п’ятому місці в рейтингу пріоритетності напрямків PR-діяльності компаній, що одразу розкритикували експерти. Українські компанії часто зазначали, що не займаються кризовими комунікаціями, оскільки у них просто ще не було криз. На міжнародному PR-ринку все залежить від розміру компаній-респондентів. Ті, що мають понад 1000 співробітників, винесли кризовий PR на перше місце, а для невеликих компаній він дійсно є менш пріоритетним.
Наступним кроком Української асоціації зі зв’язків з громадськістю стане проведення другого етапу дослідження на тему «Практика громадських зв’язків провідних компаній України» - кількісного, результати якого організатори пообіцяли приурочити до проведення Європейського PR-конгресу.
0 коммент.:
Дописати коментар