понеділок, 10 грудня 2007 р.

Пікасо та PR


В цю неділю потрапив нарештів на виставку робіт Пікасо в Національному музеї (до речі, у вас ще є два дні - виставка відкрита до 12 грудня). Слухаючи коментарі знайомої ілюстраторки про техніку виконання робіт, мені спала на думку схожість між офортом та роботою PR-спеціаліста.
Як художник задля створення з першого погляду простого графічного малюнку карбує металевими інструментами по лакованій металевій пластині, занурює її до кислоти і потім переносить малюнок на папір тисненням, так і спеціаліст із зв'язків з громадськістю досліджує галузь чи ринок, аналізує попередні публікації, готує безліч інформаційних матеріалів, довідок, біографій, факт-листів, прес-релізів, коментарів, спілкується з журналістами та редакторами, забезпечує доступ до перших осіб компанії, експертів та аналітиків, організовує заходи - і все це заради одної (двох, трьох))) статей у діловому щотижневику.
PS В жодному випадку не претендую на славу Пікасо ))))

1 коммент.:

Ярина Ключковська at 10 грудня 2007 р. о 21:21 сказав...

Класна метафора, проте є один момент, з яким я не згодна. Якщо для художника первинним є самовираження через твір мистецтва, то для піарщика процес творення і комунікації є лише засобом, а метою - вплив на цільову аудиторію.