пʼятниця, 14 грудня 2007 р.

Блогери і заказухи: чи є "сірий простір"?

У мене тут, тобто на блозі arturclancy, вийшла дискусія з Артуром і Романом Настенком стосовно платних постів (відразу попереджаю: на нашому блозі ви таких не знайдете, що логічно: ми ним грошей не заробляємо).

Вийшло дві основні тези, навколо яких суперечка:
- чи шкодять платні пости (позначені і непозначені) репутації блогера, і які більше?
- чи справді репутація блогера більш тривка, ніж репутація компанії?

Щодо першого пункту, здається, моя позиція очевидна. З другого теж - хоча Роман вважає, що блогери-селебріті нічим не можуть відвернути свою аудиторію від своїх блогів, тому їхня репутація - дуже міцна. А що з цього приводу думаєте ви?

5 коммент.:

Lilia Zagrebelna at 14 грудня 2007 р. о 13:16 сказав...

Мені, чесно кажучи, дуже дивна думка, що репутація компанії та, наприклад, блогера чи просто людини має різну природу. Катигорично не погоджуюся. Репутація однаково цінна для всіх.
Що ж до блогера, то у нього обличчя його ж постів. Уявляєте, як на цьому обличчі кожного разу, коли він просуває приховану рекламу у свої тексти, з'являється шрам. (Перепрошую за образність.)Зрозуміло не зразу, але мало кому захочеться дивитися на таке обличчя.

До речі, я не проти реклами, як такої, але з позначкою.

Nadia at 14 грудня 2007 р. о 20:59 сказав...

дозволю собі поділитися посиланням

Internetessa сказав...

ой
а посилання з"їлось?

ось воно

http://internetessa.com/2007/12/09/o-reklame-v-svete-moego-videniya-blogosfery/

Ярина Ключковська at 15 грудня 2007 р. о 16:57 сказав...

Надіє, цілком згодна з вашим постом на Інтернетессі (до речі, з задоволенням читаю, дякую Артуру за посилання).

У блогерів є шанс бути от такими, як ви пишете: незаангажованими нічим, крім власних переконань, а тому вартими довіри. Проте як тільки читачі починають підозрювати блогера в тому, що він представляє ще чиїсь інтереси, крім заявлених, вони перестають йому довіряти. Тобто він і далі матиме їхні очі, але не голови і серця.

Internetessa сказав...

буквально сьогодні натрапила на такого блогера. пише людина про оптимізаторську компанію. я чесно прочитала весь пост (хоча й здивувалась - а до чого це тут), а в самому низу маленькими буквами - "рекламний пост"

пропало бажання читати цей блог так уважно. тобто - тратити одне з самих дорогоцінних - свій час.