У мене тут, тобто на блозі arturclancy, вийшла дискусія з Артуром і Романом Настенком стосовно платних постів (відразу попереджаю: на нашому блозі ви таких не знайдете, що логічно: ми ним грошей не заробляємо).
Вийшло дві основні тези, навколо яких суперечка:
- чи шкодять платні пости (позначені і непозначені) репутації блогера, і які більше?
- чи справді репутація блогера більш тривка, ніж репутація компанії?
Щодо першого пункту, здається, моя позиція очевидна. З другого теж - хоча Роман вважає, що блогери-селебріті нічим не можуть відвернути свою аудиторію від своїх блогів, тому їхня репутація - дуже міцна. А що з цього приводу думаєте ви?
пʼятниця, 14 грудня 2007 р.
Блогери і заказухи: чи є "сірий простір"?
Ярлыки:
PR етика блоги
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
5 коммент.:
Мені, чесно кажучи, дуже дивна думка, що репутація компанії та, наприклад, блогера чи просто людини має різну природу. Катигорично не погоджуюся. Репутація однаково цінна для всіх.
Що ж до блогера, то у нього обличчя його ж постів. Уявляєте, як на цьому обличчі кожного разу, коли він просуває приховану рекламу у свої тексти, з'являється шрам. (Перепрошую за образність.)Зрозуміло не зразу, але мало кому захочеться дивитися на таке обличчя.
До речі, я не проти реклами, як такої, але з позначкою.
дозволю собі поділитися посиланням
ой
а посилання з"їлось?
ось воно
http://internetessa.com/2007/12/09/o-reklame-v-svete-moego-videniya-blogosfery/
Надіє, цілком згодна з вашим постом на Інтернетессі (до речі, з задоволенням читаю, дякую Артуру за посилання).
У блогерів є шанс бути от такими, як ви пишете: незаангажованими нічим, крім власних переконань, а тому вартими довіри. Проте як тільки читачі починають підозрювати блогера в тому, що він представляє ще чиїсь інтереси, крім заявлених, вони перестають йому довіряти. Тобто він і далі матиме їхні очі, але не голови і серця.
буквально сьогодні натрапила на такого блогера. пише людина про оптимізаторську компанію. я чесно прочитала весь пост (хоча й здивувалась - а до чого це тут), а в самому низу маленькими буквами - "рекламний пост"
пропало бажання читати цей блог так уважно. тобто - тратити одне з самих дорогоцінних - свій час.
Дописати коментар