пʼятницю, 25 січня 2008 р.

UAPR-Академія навчатиме фахівців вимірювати свої успіхи


На правах співавтора блогу дозволю собі позловживати службовим становищем і попросувати наступну сесію UAPR-Академії, яка ставить собі за мету надзвичайно важливу справу: навчити нас вимірювати результати нашої роботи. Отож:

2 лютого 2008 року, "Вимірювані комунікації – розрахунок ефективності PR корпоративного і продуктового, IR, розробка key performance indicators для комунікацій", програма інтерактивної сесії UAPR-Академії - тут.

Особливо цікаві і дискусійні аспекти, пов'язані з постановкою цілей і завдань, які зрозумілі керівнику компанії. У нас із цим постійні проблеми: керівникам складно сформулювати свої очікування від PR. Щойно розмовляли з клієнтом, генеральний директор каже: наш (колишній) PR-відділ був неефективним. А на запитання, "А який результат для вас був би ознакою ефективності", клієнт не може дати адекватної відповіді. У такій ситуації - завдання агентства, чи піарщика, продемонструвати йому, як наші способи вимірювання прив'язуються до бізнес-завдань компанії.

Так що заохочую всіх піти на цю сесію UAPR-Академії, а також обговорювати цю тему тут. Обіцяю всі питання передати експертам, які проводитимуть сесію.

6 коммент.:

Володимир Дегтярьов at 28 січня 2008 р. о 11:16 сказав...

До речі, декілька тематичних посилань:
1) Factiva випустила white paper on media measurement,
2) візьміть участь у міжнародному опитуванні Public Relations Evaluation International Survey of Practitioners: survey of public relations measurement and evaluation practices.
3)розділ Вікіпедії, присвячений вимірюванню у PR.

Юрий Аксенов at 28 січня 2008 р. о 11:33 сказав...

> Особливо цікаві і дискусійні аспекти, пов'язані з постановкою цілей і завдань

Ярино, а хіба Траут про це не достатньо сказав?:)

Ярина Ключковська at 29 січня 2008 р. о 16:15 сказав...

Юрію, перед Траутом ніколи не стояло завдання виміряти щось таке абстрактне як репутація, сприйняття чи стосунки. На жаль (чи на щастя для всієї галузі PR), ці абстрактні речі дуже конкретно впливають на бізнес. Тому міряти треба не лише кінцеві наслідки (бо тоді вже пізно), а й безпосередньо нашу роботу. А це - достатньо дискусійно. Принаймні, світовий PR ще не виробив однозначних відповідей на ці питання.

Юрий Аксенов at 30 січня 2008 р. о 13:43 сказав...

Ярино, я ж про цілі та завдання:) Вимірювання - велика проблема, так.

Ярина Ключковська at 30 січня 2008 р. о 15:18 сказав...

Питання, як поставити вимірювані завдання :)

Юрий Аксенов at 30 січня 2008 р. о 15:29 сказав...

а поговорити?:)