Саме тоді, коли блогосфера і блоггери знайшли своє місце у електронних та друкованих словниках, майже 50% відвідувачів (прокрутити скрол донизу головної сторінки) сайту prschik.com до сих пір вважають on-line спілкування чимось утопічним і безперспективним. Зверніть увагу, prschik.com – «сообщество PR профессионалов».
Про що це говорить? А в першу чергу про те, що 50% відвідувачів сайту - люди, які безпосередньо пов’язані зі сферою комунікацій (PR-спеціалісти, рекламісти, маркетологи), нехтують найсучаснішим каналом інформування, спілкування та просування. Якщо нехтують, то не розуміють, які переваги дає активна присутність їх/їхньої компанії у блогосфері. Отож неспроможні оцінити рівень користі/шкоди, яку можуть принести компанії постійні учасники кібер-простору. Це, звичайно, дуже сумно!
Мимовільно починаєш роздумувати над визначенням словосполучення – PR-професіонал.
Професіонал для мене – це фанатик своєї справи, для якого недостатньо зробити свою роботу якісно; щоразу він працює над її вдосконаленням.
Що ж стосується PR-професіонала, то це такий спеціаліст, який будуючи взаємовигідні стосунки компанії із суспільством, постійно намагається покращити процес спілкування, зробити його більш ефективним.
А як ви розумієте значення словосполучення PR-професіонал?
1 коммент.:
Лілю, цілком згодна з Тобою. Чи можна ретрограда вважати професіоналом? Тільки не в нашій професії. Якщо людина не розуміє, чому соціальні медіа - це важливо, вона не може ефективно функціонувати в сучасному інформаційному просторі.
Дописати коментар