вівторок, 15 січня 2008 р.

«В то время, как наши космические корабли бороздят просторы Вселенной…»

Саме тоді, коли блогосфера і блоггери знайшли своє місце у електронних та друкованих словниках, майже 50% відвідувачів (прокрутити скрол донизу головної сторінки) сайту prschik.com до сих пір вважають on-line спілкування чимось утопічним і безперспективним. Зверніть увагу, prschik.com – «сообщество PR профессионалов».

Про що це говорить? А в першу чергу про те, що 50% відвідувачів сайту - люди, які безпосередньо пов’язані зі сферою комунікацій (PR-спеціалісти, рекламісти, маркетологи), нехтують найсучаснішим каналом інформування, спілкування та просування. Якщо нехтують, то не розуміють, які переваги дає активна присутність їх/їхньої компанії у блогосфері. Отож неспроможні оцінити рівень користі/шкоди, яку можуть принести компанії постійні учасники кібер-простору. Це, звичайно, дуже сумно!

Мимовільно починаєш роздумувати над визначенням словосполучення – PR-професіонал.

Професіонал для мене – це фанатик своєї справи, для якого недостатньо зробити свою роботу якісно; щоразу він працює над її вдосконаленням.

Що ж стосується PR-професіонала, то це такий спеціаліст, який будуючи взаємовигідні стосунки компанії із суспільством, постійно намагається покращити процес спілкування, зробити його більш ефективним.

А як ви розумієте значення словосполучення PR-професіонал?

1 коммент.:

Ярина Ключковська at 15 січня 2008 р. о 14:11 сказав...

Лілю, цілком згодна з Тобою. Чи можна ретрограда вважати професіоналом? Тільки не в нашій професії. Якщо людина не розуміє, чому соціальні медіа - це важливо, вона не може ефективно функціонувати в сучасному інформаційному просторі.