четвер, 18 жовтня 2007 р.

Вибір місця для прес-події очима журналіста

Артур Оруджалієв з "Компьютерного обозрения" у своєму блозі пише про що ж думають журналісти про місця проведення прес-конференцій та презентацій, а його колеги доповнюють. Дуже корисні insights - скажімо, ніколи не розглядав прес-центр Ліги як зручне для журналіста місце. До речі, а як часто ви опитуєте журналістів про їх враження від події? Анкетування та отримання зворотнього зв'язку від журналістів - постійна практика в нашій агенції, проте найчастіше ми цікавимося змістом, рідко коли - тому, наскільки зручним було місце проведення. Виявляється, дарма! ))

7 коммент.:

Татьяна Кретова (Бабенко) at 18 жовтня 2007 р. о 19:17 сказав...

Дякую за цінну інформацію!

А як щодо думки креативного підходу? Організація прес-події на "місці злочину?" Наприклад, минулого року ми відкривали магазин МЕТРО у Берліні, "фішкою" якого було справжнє футбольне поле "Футбольний Рай" на даху. Прес-конференція проходила на футбольному полі над магазином, всі сиділи на місцях болільників, а спікери на кріслах у вигляді великих футбольних м'ячів. Мені здається питання не в місці, а в тому на скільки ти вмієш подумати про журналіста, як про "клієнта" з особистої точки зору.

Анонім сказав...
Адміністратор блогу видалив цей коментар.
Володимир Дегтярьов at 19 жовтня 2007 р. о 13:56 сказав...

Тетяно, згоден, креативний підхід може "витягнути" всі недоліки місця проведення. Теж поділюся прикладом, коли презентація нової послуги проводилась у незвичному місці - в корпусах КПУ та інтернет-клубі в сусідньому з КПУ будинку - журналісти були в захваті

Ярина Ключковська at 19 жовтня 2007 р. о 15:38 сказав...

Знаєте, більшість журналістів все-таки приїжджають громадським транспортом, автомобілі ще донедавна були прерогативою ТВ, а знімальні грапуи щащвичай приїжджають із водієм. Проте пора перебудовувати своє мислення. Паркування - проблема всюди у центрі Києва. Крім того, для журналістів друкованих видань не настільки важлива картинка, у т.ч., світло. У прес-центрах зазвичай відповідне освітлення, а в інших приміщеннях доводиться світло дозамовляти. Є й інші чинники: наприклад, для UMC завжди було важливо, щоб на заднику був логотип компанії, що було непросто організувати у прес-центрах.

Ярина Ключковська at 19 жовтня 2007 р. о 15:39 сказав...

Упс, стільки помилок у моєму коментарі :( Так буває, коли робиш шість речей одночасно :) Сорі!

arturclancy at 19 жовтня 2007 р. о 15:40 сказав...

Привет, рад что тема заинтересовала уже многих пиарщиков!
А представляет кто-то начитавшись всего этого возьмет и сделает "идеальный пресс-центр" - с парковкой, возле метро, большой, с интернетом и т.п.:-)
Здорово было бы, да и человек сразу бы кучу клиентов получил.

Ярина Ключковська at 19 жовтня 2007 р. о 16:26 сказав...

Артуре, така думка неодноразово спадала. От підзаробимо пару мільйончиків і вкладемо в такий прес-центр :) Щоб там і парковка, і освітлення, і метро, і ресторан, і синхронний переклад, і WiFi (чи що там буде через парочку років), і мінібари вмонтовані прямо у столи журналістів, а офіціантки модельної зовнішності розносять їжу, доставлену на замовлення кожного окремого журналіста з будь-якого ресторану світу :) А якщо серйозно, то було б усім набагато простіше працювати, якби ми чітко знали про уподобання кожного журналіста, і нам не доводилося б намагатися читати думки. Так що дякую за початок розмови. Кожному журналісту по блогу! Кожному піарщику по RSS-рідеру! :)