середу, 3 жовтня 2007 р.

Про Європейський PR-Конгрес

Завтра-післязавтра пройде другий щорічний Європейський PR-Конгрес. (UAPR, правління якої я маю честь очолювати, є його ініціатором). Програма конгресу, на мою, хоч і прямо зацікавлену, але дійсно переконану думку, абсолютно нічим не уступає великим міжнародним подіям у сфері зв'язків з громадськістю. Ось, на моє переконання, її найяскравіші моменти:

- виступ Лезлі Гейнс-Росс, гуру в питаннях корпоративної репутації та репутації першої особи, актора книги CEO Capital та одного з моїх улюблених блогів на PR-тематику ReputationXChange

- виступ Пола Холмса, найбільш відомого як The Holmes Report і конкурсом SABRE, який розповідатиме про роль PR у розбудові бренду та корпоративної ідентичності

- виступ Діна Крюкеберга, співавтора книги This is PR: The Realities of Public Relations, з якої багато років тому почалося моє системне знайомство з PR

-виступ Гійома дю Гардьє, європейського гуру в питаннях Інтернет-комунікацій, автора блогу PR Thoughts та ідеолога CEO Blogger's Club

- Раз вже заговорили про Інтернет-PR, не можу не порекомендувати workshop, який я матиму честь модерувати: PR 2.0. Як Інтернет змінює модель спілкування. Обіцяю цікавих спікерів з дискусійними презентаціями :)

- Співзасновник Nords PR Ukraine Айгарс Нордс розповідатиме про те, як його компанія у Латвії вимірює та оцінює репутацію компаній.

- Нарешті, про український досвід фінансової оцінки репутації поговоримо у форматі ток-шоу «Репутація українського бізнесу - хто формує та хто оцінює?». Під модеруванням відомого телеведучого Олега Панюти представники інвестиційних компаній та піарщики намагатимуться причепити "ярличок із ціною" на репутацію українських компаній. Серед спікерів - засновник і генеральний директор Concorde Capital (клієнт Nords PR Ukraine) Ігор Мазепа, який зі своєю командою за останні 3 роки залучив для українських компаній понад 1,5 мільярда доларів. Буде цікаво почути, чи збігається думка фінансистів та піарщиків про те, як саме формуються нематеріальні активи і яка роль у цьому зв'язків з громадськістю.

Сподіваюся побачити всіх на Європейському PR-Конгресі!