середу, 10 жовтня 2007 р.

Професійний литдибр

Завершився Конгрес, почалися робочі будні.
На цьому тижні Агенція провела освітній семінар для журналістів по основах інвестування, прес-конференцію з приводу приватного розміщення акцій українським підприємством та медіа-тренінг для топ-менеджерів клієнта, окрім поточних media-relations, тож часу для допису у блог залишається небагато.

Проте хочу поділитися найцікавішим - Тойота рекламується у світі Варкрафту (дякую Gameplay за новину). Ловлю себе на цікавому відчутті - нібито реклама втручається в особистий світ (згадуючи всі години, проведені за цією грою), проте думка про те, що автори реклами розуміють, що мені цікаво та близько, зігріває.

І ще один приклад, який більше стосується зв'яків з громадськістю - на PR Squared автор наводить case про використання соціальної мережі Twitter для розбудови стосунків з цільовою аудиторією медичного препарату - через створення віртуального персонажу, використання тегів та інтересів та створення груп отримувачів певної інформації. Здається, вперше бачу таку чітку та логічну технологію зв'язків з ЦА, яку можна "настроїти" під конкретний продукт - як це і роблять читачі блогу у коментарях.

1 коммент.:

Анонім сказав...

Варкрафт жжет - а PR просто супер.
Скоро я думаю игромания захватит мир.