Від завершення Європейського PR-Конгресу вже пройшов тиждень - достатньо, щоб осмислити, що ця подія принесла нашому ринку.
Ввважаю, що свою місію цьогорічний Конгрес виконав. Нам вдалося зібрати в одному залі безсумнівно найкращих фахівців PR в Україні (і не лише). По-моєму, в Україні залишилось не так багато хороших піарщиків, кого ми не затягли на Конгрес :) І тому рівень дискусії на ток шоу, на семінарах -- і в кулуарах -- відповідав нашим високим очікуванням. Рівню учасників відповідав і рівень спікерів, про яких я вже писала раніше.
Мені було надзвичайно цікаво і приємно модерувати воркшоп, який ми голосно назвали "PR 2.0. Як Інтернет змінює модель комунікації". Спікери показували багато кейсів і говорили менше про філософію і більше про практичні речі. Максон Пуговський, головний редактор журналу InternetUA і блоггер, розповідав про досвід Web 2.0-проекту з розробки правил мобільного етикету для "Київстар". Дмитро Адріанов з OgilvyOne -- про дуже цікавий інтерактивний проект для OralB, завдяки якому кількість відвідувачів сайту цієї зубної щітки переросла 13 тисяч. Ірина Шрамко з МЕТА ділилася досвідом створення VIP-блогів на свому порталі. Одним словом, поговорити було про що. Шкода, що запізнився літак Стівена Лока з Mmd, я дуже чекала його презентації про те, як нове Інтернет-середовище вбиває PR. Інтерес аудиторії до цієї теми надихає, адже ще недавно мені доводилося пояснювати групі піарщиків, що соціальні мережі в Інтернеті - це не зборища закомплексованих лузерів :)
Про Конгрес писали і на Рекламастері, і на ProPR, тому немає сенсу звітувати про перебіг події детально. Проте буду вдячна, якщо у ваших коментарях розкажете, що на Конгресі сподобалося найбільше, найменше - і чого не було зовсім, і Ви хотіли б побачити це наступного року. Адже через рік Конгрес обов'язково буде!
вівторок, 9 жовтня 2007 р.
Європейський PR-Конгрес: постфактум
Ярлыки:
Ми PR події
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
3 коммент.:
Ярин!
По-перше, дякую за Подію року! Біло дісно приємно побачити стільки професіоналів в одному місці. Сподіваюсь більшість побачити на Академіях UAPR :)
Почула коментар "у кулуарах" щодо того, що дивно, коли на "піар-події" один говорить, а 150 інших -слухають. Адже це ПІАР-подія! І замислилась над темою двосторонніх комунікацій :) та про вміння і бажання піарщиків першочергово чути :)
Питання: Коли ми дізнаємося про результати дослідження, що проводила UAPR. Сподівалась, що це відбудеться на Події :)
Таню, дякую за гарний відгук. Обов'язково оприлюднимо результати дослідження окремою подією, вони того варті :)
Дописати коментар