понеділок, 1 жовтня 2007 р.

Як виборча кампанія повпливала на імідж PR-професії

Щойно написала на міжнародний PR-блог PR Conversations про те, якої шкоди завдала остання виборча кампанія самому образу нашої професії. Пост англійською можна прочитати тут. Шкода, що сьогодні для обивателя PR, тобто "піар", означає, у кращому разі, показуху, у гіршому - обливання брудом і маніпуляції. Проте жодній галузевій асоціації не вистачить сил і ресурсів компенсувати цей ефект, особливо при такій частоті виборів у нашій країні. Як ви гадаєте, є ще шанси у PR на реабілітацію в очах громадськості? Чи нам краще придумати якийсь новий термін на позначення того, чим ми займаємося?

3 коммент.:

Daniel at 2 жовтня 2007 р. о 12:21 сказав...

Особисто я вважаю, що шанси є. Але UAPR робить замало для популяризації позитивного визначення PR. Було б бажання. Чи це займає багато коштів та сил - проводити відкриті семінари для великих аудиторій студентів провідних ВУЗів, відповідаючи на їх питання? Особисто я згодний приймати участь у таких заходах, і переконаний, що багато фахівців підтримають таку ініціативу. Нікому не приємно, що через неосвідчених недоумків (вибачте на слові, але це перший епітет, що прийшов мені на думку про політиків) PR фахівців вважають ворогами народу.

Ярина Ключковська at 2 жовтня 2007 р. о 16:26 сказав...

Даниле, погоджуюся, що UAPR могла б робити більше. Оскільки організація, яку Ви представляєте, є нашим членом, буду вдячна за таку ініціативу. Більше того, і я, і деякі інші мої колеги з Правління, таки виступають перед студентами, майбутніми фахівцями. Якщо ми будемо чекати, що за нас це зробить хтось інший, то зрушень не буде ніколи. Думаю, перед тим, як дорікати іншим за бездіяльність, треба сказати: "Я зробив от такі кроки, а що робите ви?"

Качественный PR возможен! at 2 жовтня 2007 р. о 17:44 сказав...

Я теж виступаю перед студентами одного університету, і навіть подав пропозицію до ректора з проведення безкоштовних практичних занять.
Але мої ініціативи - це крапля в морі.
Натомість ми маємо бездіяльні комітети UAPR. Хто оживить їх роботу? Ви завжди можете розраховувати на мене. Тільки дайте клич: у нас такі цілі на рік, такі плани. Мене не дивує скептичне ставлення PR-ліги до UAPR в такій ситуації.
Якщо ця тема не надто вписується у формат вашого блогу, ми можемо переговорити з вами під час конгресу, і я розкажу вам свої ініціативи.