На PR-спільноті в ЖЖ вивісили передрук інтерв'ю генерального директора MTV-Україна (примітка: Nords PR Ukraine співпрацює з MTV-Україна) Євгена Ступки з "Хрещатика" (автор - Марія Беляєва). Ось витяг з інтерв'ю:
— Яким чином ви стали генеральним директором “MTV-Україна”?
— Це вже легенда. Я побачив рекламне оголошення в газеті “Kiyv Post”. Потім у мене було 5 чи 6 співбесід у різних країнах, остання — з віце-президентом світового MTV Network International. Це оголошення стоїть у мене на столі в рамочці.
По-моєму, кращого піару для рубрики "Employment" в газеті Kyiv Post годі придумати. По-перше, Євген Ступка - людина сама по собі неординарна, та ще й займає дуже неординарну і дуже публічну посаду. По-друге, це оголошення в рамочці, мабуть, протримається на столі Євгена Ступки ще якийсь час, даючи привід про це поговорити. Раз він назвав цю історію "легендою", то, мабуть, розповідав він її не раз, і ще не раз розповість. Нарешті, message для Kyiv Post просто супер: з нашою допомогою можна влаштуватися навіть генеральним директором на MTV!
І бонус (хоча насправді, саме у цій родзинці весь смак цієї історії): згадування Kyiv Post у статті абсолютно спонтанне, невимушене. І тому натискає на всі правильні кнопки. Шукачі роботи зайвий раз згадають про Kyiv Post: а раптом пощастить і мені, і я покатаюся по шістьох країнах і стану відомим і багатим! А роботодавці захочуть приєднатися до MTV, яке саме тут знайшло собі топ-менеджера, зекономивши на дорогущих послугах хедхантерів.
А краса цього згадування - саме в тому, що воно - не форсоване, не "втиснуте", а дуже природнє. Нам нічого не намагаються продати, нам просто розповідають історію з життя. І тому цьому повірять.
Я дуже люблю свою роботу. Проте, натрапляючи на такі моменти, не можу не задуматися про те, що найкращий PR - саме такий, спонтанний та іноді навіть випадковий.
пʼятниця, 28 вересня 2007 р.
Найкращий PR для Kyiv Post
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
7 коммент.:
Шо ж ви так свого клієнта опускаєете? "і я покатаюся по шістьох країнах і стану відомим і багатим"...
Шановний Аноніме,
Як у будь-якій метафорі, тут є невеличке перебільшення - Ступка був достатньо відомий як продюсер і до призначення гендиректором MTV Ukraine, проте подивіться на результати пошуку в Гуглі за ключовими словами "Євген Ступка" і порівняйте кількість згадувань, пов'язаних з MTV та, на противагу, присвячених його продюсерській діяльності. А потім зважте на період діяльності Ступки як продюсера та тривалість роботи на MTV. Як на мене, висновки очевидні.
PS Шкода, що за деталями ви не побачили основної думки посту...
дякую, посмотрєл результати гугл. багато емтіві. ну і шо? а ви знаєте яким чином гугл ранжируєт результати пошуку? виходячи з вашого поста - не знаєте. отож.
Дякую за дискусію. Щодо гугла - ви маєте на увазі їх принцип сортування результатів за релевантністю і page-rank? І як це впливає на мої висновки? І, зрештою, як ця наша дискусія стосується теми поста? ))
Давайте повернемося до спонтанного піару )
З повагою,
Володимир
Не бачу найменшого сенсу у коментарі шановного Аноніма. Ніколи собі не дозволяю "опускати" нікого, і тим більше говорити негативно про клієнта. Пост абсолютно про інше. Sapienti sat.
Згодна, щодо приємності ситуації такого спонтанного PR в даному випадку. Хоча в самої, як у людини професії перша думка постала "Чи справді все було так спонтанно?" Дивно, так? Також запитую себе, що робити, якщо спонтанний PR провадиться не тими особистостями, які відображають сутність бренду? Наприклад, "БМВ" були доволі не раді, що їх авто припали до смаку мафії в Росії. Згадайте "Бумер"... Інвестуєш гроші у відбудову певної асоціації... А потім раз - репутація авто для бандитів. І що сильніше? Стала комунікація компанії чи спонтанна асоціація?
Дописати коментар