Надія Баловсяк, головний редактор АІН, пише про інформаційний потік та як не захлинутися у хвилі інформації за допомогою RSS-reader-ів, френд-ленти та Вибраного.
Вважаю за необхідно додати подкасти (їх я оцінив коли купив машину і втратив ті дві-три години щодня у транспорті, коли міг перечитати на покеті чи комунікаторі геть всі rss-дописи). Раджу Inside PR та PRWeb Podcast.
Буду радий почути ваші поради щодо цікавих подкастів.
Юрій Аксенов з Ділової Столиці у своєму блозі підняв цікаву тему "спамерства" PR-агенцій у блогах популярних українських блогерів, а буквально вчора я натрапив на схожу обурену відповідь американського блогера Брайана Персона, чиї поради піарщикам зводяться до:
* Identifying the goal(s) of the campaign before starting it — raising awareness? moving people to take a particular action?
* Reading the bloggers’ blogs well in advance of pitch time (certain cases of crisis communications excepting)
* Sending personalized and content-relevant messages to the bloggers
* Pitching more than just the A-listers
Цілком зрозуміло, що ресурси, яких вимагає такий підхід, значно більші, і вимагає більшої попередньої роботи - проте хіба не те саме стосується і "традиційної" преси? Кожен професійний спеціаліст працює не з абстрактним виданнями, а з конкретними особистостями - редактором, журналістом, дописувачем, кожний з яких потребує окремого підходу.
- Володимир
четвер, 13 вересня 2007 р.
Цікаве у блогах
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
3 коммент.:
Як представнику агенції KEY Communications, дозвольте мені зазначити, що ресурси, які йдуть на роботу з блогерами у моїй агенції достатньо великі.
І тема "спамерства" у блогах була піднята не випадково. І повірте, що вона також дала певні результати.
Проблема в тому, що в нас у країні дуже часто PR-ом в Інтернеті вважають пости фейк-юзерів, які просувають клієнта, а роботою з блогерами - власне спам. Не сумніваюся, що в арсеналі хороших фахівців є широкий вибір інструментів. Проте "середня температура по лікарні" досі плачевна. Думаю, Даниле, навіть Ви із цим погодитеся.
Погоджуюся з тим, що у нас в країні під PR-ом в інтернеті часто розуміють такі речі, що дуже віддаляються від визначення самого PR-у :)
Дописати коментар