пʼятниця, 28 вересня 2007 р.

Від маркетингу у форматі розмови до ринку розмов

Десь так я б переклала заголовок прекрасного поста Браяна Соліса (автор блогу PR 2.0). Замість виступу на REXi я б могла просто запросити аудиторію прочитати цей вдумливий пост, який підсумовує всю філософію нової ери комунікації.

They don’t want to be told what to buy, what to think, or have their views and opinions disregarded simply because they are not classically trained in the art of service, design or marketing. Gone are the days of talking “to” people and controlling the message from company to influencer to audience. Now companies are forced to let go as "audiences" have given way to the very people we chose to leapfrog for the greater good of mass marketing.

Адже мислячи по-старому, нам не вдасться бути ефективними. У нас, піарщиків, немає вибору. Замість проповідувати, навчати і доносити, ми повинні спілкуватися. Замість пасивних аудиторій навпроти нас - такі самі люди, як ми. Давайте розмовляти!