Протягом одного дня зіткнувся ще з двома доказами того, що Інтернет та блоги набувають важливості у політичній боротьбі (думаю, можна це проектувати і на бізнес-середовище).
Сергій Лещенко у своєму блозі на УкрПравді хитро обходить законодавчі обмеження по публікації даних соціологічних опитувань напередодні виборів, вивісивши їх у своєму особистому блозі на тій самій Правді.
А у США кандидат від республіканців у рекламі на ТБ цитує як суспільну думку негативні відгуки про свого опонента, залишені анонімним дописувачем на про-демократичному блозі Raising Kaine.
"In the ad, a narrator recounts what "others are saying" about Simmons. As quotes flash across the screen, the narrator says Simmons is "running the most cowardly campaign I have ever seen" and "has been lying to voters the entire campaign. "We just can't trust Rex Simmons," the ad concludes."
Схожа практика в передвиборчій боротьбі у США застосовувалася й раніше, але за джерела бралися традиційні ЗМІ. На думку американських експертів, це небезпечний прецедент для всіх організацій, які дозволяють відвідувачам залишати анонімні дописи на сайтах чи в гостьових книгах.
четвер, 27 вересня 2007 р.
Політика та блоги
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
2 коммент.:
Володю, чи можу я використати твої приклади, коли модеруватиму практикум з онлайн-піару на Європейському ПР-Конгресі наступного тижня?
Yep ))
Дописати коментар