четвер, 1 жовтня 2009 р.

Twitter-ефект

Якщо ви досі марите лише першими полосами газет і не вважаєте нові медіа важливим каналом комунікації, цей пост для вас. Якщо ви вже зрозуміли силу соціальних медіа і уважно слідкуєте за їх еволюцією, тоді цей матеріал є черговим підтвердженням того, що ви праві.

Сьогодні Голівуд наповнений балачками щодо впливу нових медіа на касові збори. Зокрема, це стосується одного з скандальних фільмів – Бруно. В останньому матеріалі The Baltimore Sun демонструє легкість та швидкість, з якою Твіттер може рознести враження щодо фільму:

«Лише два роки тому, якщо я бачив фільм і він мені подобався або не подобався, я був здатен розповісти про це хіба що десяти друзям. Сьогодні я, виходячи з кінотеатру, можу поділитися враженнями із 500+ людьми – миттєво і ще до того, як закінчаться титри. Ще ніколи не було так легко бути настільки впливовим» – ділиться думками один з героїв публікації.

Американські маркетологи вже усвідомили можливості твіттеру для багатомільярдної кіногалузі. Зокрема, американська компанія The Weinstein Co. забезпечувала Твіттер-підтримку прем’єри останньої (на мою думку – чудової) картини Квентіна Тарантіно «Inglourious Basterds».

Крім інших заходів, хлопці з The Weinstein Co. організували «першу у світі Twitter-зустріч на Червоній Доріжці» («the first ever Red Carpet Twitter meet-up»), результатами якої, зокрема, були твіти «just made me smile forever» від Сари Сільверман та «another Tarantino classic» від Тоні Ховка.

Відповідно до так званою теорії «Twitter-ефекту», миттєві Твіттер-огляди у вечір прем’єри фільму можуть make or brake касові збори від прокату вже наступного дня. Спеціалісти із 360i digital marketing agency знайшли кореляцію частки негативних твітів в перший день прокату фільму із падінням зборів від цього фільму. Нижче – цифри.

Ось відсоток негативних повідомлень в Twitter по кожному з фільмів-невдах.


А ось показники падінь продажів, відповідно до Variety.com:

Movie Name

% Fall of Daily Gross from Opening Day to Day After

% of Negative Tweets

The Goods: Live Hard, Sell Hard

-9%

7%

District 9

-11%

7%

The Time Traveler’s Wife

-17%

19%

Bruno

-39%

21%


Висновки робіть самі))

----------------------------

UPDATED

Ось як виглядає Long Tail для цього посту - перші 25 хвилин після публікації. 25 хвилин для Твіттеру - це вже цикл;)


12 коммент.:

Charon at 1 жовтня 2009 р. о 12:43 сказав...

Для экс-СССР это всё не важно. У нас твиттер никак не влияет на успех кино в прокате.

Kholodylo_Kateryna at 1 жовтня 2009 р. о 12:54 сказав...

Я згодна, що у нас поки що твіттер не впливає так сильно на успіх кіно у прокаті, все таки - аудиторія ще не така велика.
Але по-перше, темпи росту!
А по-друге, твіттер у нас таки має вплив, тільки швидше не на продажі, а на онлайн-репутацію, візьмемо хоча б приклад з МТСом http://prweb.com.ua/blog/socialnye-seti/1305.html

Ярослав Ажнюк at 1 жовтня 2009 р. о 13:20 сказав...

Це ілюстрація до того, що у нас буде роки через два-три. А поки що з таких кейсів можна черпати натхнення щоб думати out-of-the-box.

Kholodylo_Kateryna at 1 жовтня 2009 р. о 13:31 сказав...

Все правильно, Ярославе :)

Misha Nestor at 1 жовтня 2009 р. о 14:39 сказав...

Швидше, ніж 2-3. І вже хараз опосредковано через вплив на експертів, лідерів дуок та журналістів - має вплив. Просто не сам Твіттер напряму. Але темпи росту 900% за півроку про щось таки говорять.

Анонім сказав...

заголовок відображає тенденцію, яка дійсно має місце у США. Твіттером користуються і довіряють там, мабуть, більше тому, що взагалі схильні довіряти людям. у нас, я помітив, користуються твіттером, в основному як ще одним каналом поширення контенту, + ті, хто десь начитався про успіх твіттера на Заході. у країні, де 70% ще не знає що таке нет, навряд ефект буде такий самий. знову ж таки, треба думати, для чого його використовувати?

але загалом, ми повторюємо чиюсь тенденцію, з певним інтервалом часу

Володимир Дегтярьов at 2 жовтня 2009 р. о 09:31 сказав...

2Анонім
Думаю, логіка може бути іншою - люди в принципі довіряють іншим людям, а Твітер - просто ще один інструмент спілкування: легкий, доступний (для тих, в кого є інет/мобільний телефон) і зрозумілий. Я щодня бачу, як завдяки Твітеру мої друзі та знайомі вирішують свої проблеми: проводять опитування з приводу нового логотипу, шукають підрядників, знаходять роботу, коментують сервіс у ресторанах - і роблять це не тому, що начиталися про успіх Твітеру, а тому що це просто зручно )

Lena Molodtsova сказав...

Отличная статья!
Спасибо.)

Artyom Yaremchuk at 5 жовтня 2009 р. о 00:21 сказав...

Твиттер - действительно лишь ещё один инструмент коммуникации.
По поводу отзывов на фильмы и их влиянием на продажи - никто не отменял блоги и сайты типа rottentomatoes.
Не уверен, что тви затмит всех, или я возможно не понял главную мысль автора

Misha Nestor at 5 жовтня 2009 р. о 15:52 сказав...

Мысль автора состоит в том, что не стоит пренебрегать ролью и значением твиттера)). подход "блоги тоже влияют)), поэтому не смотрим на твиттер" - не совсем понятен мне;)

И задача поста - как раз показать этот "еще один инструмент коммуникации" - в привязке к бизнес-результатам.

Так что вы меня правильно поняли, скорее всего;)

2Lena: Вам спасибо, что читаете. Обещаю публиковать самые интересные находки и дальше;)


Комментарий в общем: в момент публикации поста я мало думал об украинском кинопрокате)) Меня больше интересуют функционал и возможности коммуникационных инструментов в принципе, ведь этот кейс легко транслируется на другие рыночные категории.

Artyom Yaremchuk at 6 жовтня 2009 р. о 23:22 сказав...

Если там нет ЦА, такой инструмент не нужен.
В Украине - это игрушка гиков и маргиналов
Я сам активно использую тви, однако если бы мне его рекомендовало агентство в пакете продвижения для моей компании, то я бы задумался о компетентности этого агентства.

Misha Nestor at 13 жовтня 2009 р. о 11:35 сказав...

2 Артем: Ну и очень зря. Через Твиттер можно вытянуть, к примеру, новость или ссылку на контент в экспертные и журналистские коммьюнити, которые тоже являются целевыми группами. Управление репутацией - это не только mass-market. Есть еще понятие лидеров мнений, референтных групп и т.п. Не говоря уже о связи социальных и традиционных медиа. Да, даже в Украине.