четвер, 22 жовтня 2009 р.

Нові медіа та комунікації: джерела інформації


Вчорашня зустріч PR Café дуже чітко показала стан розвитку нових медіа в Україні: з одного боку, це величезний інтерес професійної спільноти (понад 90 реєстрацій, на диво збалансований перелік учасників – компанії, агенції, НУО, журналісти, студенти), та з іншого – відсутність інформації та матеріалу для обговорення. Кейсів, які змогли згадати учасники, виявилось не так вже й багато – на відміну від попередніх зустрічей, які торкались більш традиційних інструментів піару.
Втім, інформації в інтернеті є більш ніж достатньо, тож я вирішив поділитись ресурсами, які дозволяють мені та моїм колегам тримати руку на пульсі розвитку соціальних медіа та їх застосування для коммунікацій брендів та організацій. Нижче – мій перелік. На більшість з цих ресурсів можна або підписатись через електронну розсилку, або додати до RSS-рідера.

  • Contagious newsletter – один з найкращих, на мою думку, щотижневих оглядів цікавих new-media проектів від Contageous Magazine (http://contagiousmagazine.com)
  • Brandchannel – знову ж таки, щотижневий огляд цікавих проектів відомих брендів та компаній від BrandChannel (www.brandchannel.com)
  • Trendwatching – щомісячний огляд нових тенденцій та прикладів, які їх ілюструють, від відомого ресурсу www.trendwatching.com, який щороку готує великий TrendReport про тенденції наступного року та їх можливе застосування у маркетингу та брендингу
Ніхто не відміняв і блоги, твітер та фейсбук як інструменти отримання інформації про останні дослідження, цікаві презентації гуру нових медіа та маркетингу та нові цікаві проекти, проте саме перелічені вище ресурси дозволяють отримати конденсовані новини та приклади. А які ресурси надихають вас?

5 коммент.:

Oksana Hoshva at 22 жовтня 2009 р. о 01:51 сказав...

Володя, дякую за лінки і за PR Cafe! Схоже, що через величезну к-ть людей все було більше схоже на нетворкінг,аніж на реально обговорення теми.

Щодо кейсів, то може поділитеся своїми? ну, щоб розчати гарний тренд?

Oksana Hoshva at 22 жовтня 2009 р. о 01:54 сказав...

В мене лінки на Brandchannel і Trendwatcher якось криво відкриваються, перевір, може треба виправити, або це в мене ручки криві)

Володимир Дегтярьов at 22 жовтня 2009 р. о 08:31 сказав...

Оксано, дякую! Лiнки виправив
Щодо кейсiв - можна розпочати з презентацii про best practices, яку я показував на заходi

Oksana Hoshva at 22 жовтня 2009 р. о 18:26 сказав...

Таке) Питання всеодно відкрите) Best practices то не таємниця) Дуже влучна цитата Жанни Ревнової у "Власть денег" щодо ситуації в UA
«Мы сотрудничаем с агентствами по Internet Relations, но пока основная услуга, которую нам предоставляют, — это мониторинг и контент-анализ. Сейчас многие агентства включили в перечень своих услуг пункт Internet Relations. Но зачастую за этим стоит лишь персональный опыт сотрудников агентства в ведении собственных блогов, блога агентства либо решение единичных кейсов», — рассказывает Жанна Ревнова, начальник департамента по корпоративным связям компании «Киевстар».

Misha Nestor at 22 жовтня 2009 р. о 18:50 сказав...

best practices як і стан справ в SM у світі - це ще й яка таємниця для українського ринку) вчора ми виявили щонайменше кілька десятків людей, кому було б цікаво послухати і почути. а кейсами Dell і Ford, не кажучи вже про кілька українських, все не обмежується.

Хоча насправді - і про це пишуть кращі із спеціалістів - ще досить мало кейсів в SM в принципі, що аж ніяк не заважає кращим з компаній експериментувати і запускати проекти, керуючись своїм досвідом в комунікаціях in general.

(для прикладу - думки з інтерв'ю директора IQ marketing (параграф ТАКИХ ДЕНЕГ УЖЕ НЕ БУДЕТ): http://bit.ly/3odTBu)