четвер, 9 жовтня 2008 р.

Що об’єднує Nords PR і Gloria Jean’s?


У нашому офісі, як і в багатьох інших, трапляються різні ситуації: іноді вимикається світло, ламається принтер, закінчується папір. Але за будь-яких умов: природних, політичних чи-то економічних, у нас є кава. Ми п’ємо її вранці перед початком роботи, під час брейн штормів та на зустрічах з клієнтами. А вчора ми влаштували колективне вечірнє кавопиття. Точніше для нас його влаштувала мережа кав’ярень Gloria Jean’s, обравши нас переможцем програми «Бізнес дня».
Умови програми прості: потрібно кинути свою візитівку у вазу, що на касі. І хоча ми часто ходимо в Gloria Jeans (одна з кав’ярень в 7 хвилинах від нашого офісу), брали участь в програмі лише двічі. І… двічі вигравали (Володю, і щоб ми без тебе робили, хто б ще так активно брав участь у всіх подіях і програмах :)
Окрім самого факту перемоги, радує в цій ситуації наступне: як грамотно і ненав’язливо компанія вивчає своїх споживачів. Завдяки такій простій і недорогій програмі вона знає назви компаній, сферу їх діяльності, кількість співробітників, їх імена та посади. І всю цю інформацію клієнти закладу надають за власним бажанням. Прекрасний приклад довірчого маркетингу, або, як називає його Сет Годінpermission marketing. Люди самі дають компанії дозвіл спілкуватися з ними. При правильній обробці отриманих даних, Gloria Jean’s зможе досягнути неабияких успіхів в своїй роботі та високої лояльності споживачів.
Хоча їй і зараз це добре вдається – її відвідують, її фотографують, про неї пишуть. Взяти хоча б цей пост :)

8 коммент.:

Володимир Дегтярьов at 9 жовтня 2008 р. о 11:09 сказав...

Кожен раз, проходячи повз каси Gloria Jeans, хочеться захопити вазочку з візитівками з собою - такі цікаві контакти там часом видно )).

Катерина Холодило at 9 жовтня 2008 р. о 13:45 сказав...

Дійсно, це просто суперова стратегія :) От я згадала що ми теж про це писали, навіть в профео фотографію Оксана завантажила. Дрібничка, здавалося би, а приємно.
http://profeo.com.ua/groupgallery/show_gallery/100000224/HOSHVA-PR-day-by-day.html

А ще у них дійсно гарна кава, і з цьго треба починати :)

Оксана Коротун at 9 жовтня 2008 р. о 14:43 сказав...

Так, Катю, проти фактів, як-то кажуть, не попреш, кава у них дійсно чудова. Але є багато прикладів, коли насправді якісні продукти не знаходили своїх споживачів. Згідно даним, які дає Сет Годін, лише в США і лише на полицях продуктових магазинів за рік з'являється більше 17 тис. нових товарів. Тому, щоб завоювати увагу, а тим більше прихильність споживачів, не достатньо бути просто смачною кавою, печивом тощо. Потрібно давати більше, приємно дивувати своїх споживачів знову і знову. І Gloria Jeans це вдається. А взагалі мені дуже подобається, що багато кав’ярень, пі церій та ресторанів сьогодні перестають бути безликими, а мають вже свій характер, стиль, специфіку. І ти можеш обирати заклад, в залежності від настрою, контексту і навіть пори року. Наприклад, мені дуже подобається ще кав’ярня Каффа, особливо приємно там сидіти літніми вечорами, а піцерія Леонардо у мене асоціюється із теплим дощем.

hoshva at 9 жовтня 2008 р. о 16:59 сказав...

Так, нам було теж приємно сходити в Gloria Jeans і особливо приємні враження ми отримали від того, що побачили біля каси)) Там встановлюється невеличка табличка, на якій вказується назва "Бізнесу дня". Хтось постарався і намалював наше лого)) Думаю, подібні приклади повинні нас надихати на реалізацію подібних програм і для наших клієнтів та партнерів, яким, безумовно, теж хочеться відчувати увагу та турботу!

Cooluck at 15 жовтня 2008 р. о 14:30 сказав...

Да уж, визитки так и хочется захватить с собой, но официанты не соглашаются даже на обмен)
А ещё у них очень интересный персонал, который мне лично напомнил сферу обслуживания курортов с принципом «если клиент невесел — его нужно развеселить».

trendsetter at 22 жовтня 2008 р. о 15:38 сказав...

Вітання всім!
То ви напевно про Глорію, котра на Червоноармійській вулиці знаходиться. Бо не так давно відкрилась в Пасажі, сукупньо з магазином одягу Кіри Пластініної. Як до речі, вам такий симбіоз? :)
Та какв"ярня не така затишна: а прилавок мені чомусь нагадує офісний рецепшн..

п.с ну коли вже зовсім про кав"ярні, то на Інститутській відкрився "Золотий дукат" - "представництво" львівської з аналогічною назвою. А львів"яни в кавах розбираються добряче, в них навіть деякий вміст кави в крові спостерігається :)
Так от кава там добра, а сайт бажає кращого (давно такого не бачила): http://freshcoffee.com.ua/kiev.html
особливо тішить реклама внизу "Мы рекомендуем экскурсия в Кремль" :))
ну то я так, шось мене понесло)

Tetyana Babenko at 23 жовтня 2008 р. о 07:34 сказав...

Супер! Рада, что Золотой Дукат появился в Киеве. Это одно из моих любимых мест во Львове...

Оксана Коротун at 24 жовтня 2008 р. о 17:11 сказав...

2Trendsetter
2Tetyana Babenko
В львівському Золотому дукаті не була, потрібно хоча б у киїський завітати. Дякую за інформацію. А над сайтом їм точно ще треба гарненько попрацювати.
З приводу симбіозу, то в Кіри Пластініній також не була. Але сама ідея такого поєднання мені подобається. Який симбіоз мене дивує, так це крамнички, де продається дівоча біжутерія та одяг для тварин, який в Києві стає все більше і більше. Але це вже справа смаку та особистих уподобань :)