На минулому тижні під час подорожі я вирішив намалювати схему своєї присутності в Інтернеті. Батерея в ноутбуці вже сіла, і замість MindJet довелось використати Moleskine та ручку. Процес так захопив, що схема ледве влізла на сторінку.
Виявилось, що в Інтернеті я "наслідив" добряче - див. малюнок. А до читачів маю два питання: я ви відслідковуєте динаміку зміни свого іміджу в Інтернеті, і скільки часу на тиждень в середньому витрачаєте на оновлення статусів, блоги та соціальні мережі?
І друге - які візуальні моделі іміджу особи або компанії в Інтернеті зустрічали? Мені на думку зараз спадає лише Brand Communication Model від WorldWebStudio.
середа, 10 вересня 2008 р.
Власний імідж в Інтернеті
Ярлыки:
image,
Internet,
personal branding
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
6 коммент.:
Часу на оновлення практично не витрачаю, весь час йде на прочитання новин по кожному пункту Твоєї схеми і на прочитання спаму :)
Друге питання про модель іміджу компанії в Інтернеті дуже цікавить і мене.
Нажаль цей блог не підтримує embed роликів з youtube.
Тому пропоную увазі шановних колег відео про фізичні можливості Володимира.
Ось вони, привиди з минулого...
Андрію, піду пошукаю компромат на тебе ))
якщо пошукати, маю ще один цікавий запис, зроблений в будинку профсоюзів. Правда, Володя там не в головній ролі :0))
Щодо мене, мушу визнати, катастрофічно не вистачає часу на оновлення всіх цих ресурсів... Час від часу забуваю паролі-логіни... В результаті, мої сліди не дуже адекватні... Мрію про якусь одну-єдину систему, яка все це зможе об'єднати.
Віка, я б волів, щоб ми просували мій імідж через такий або такий ролик )))
А шкелети нехай залишаться в шафі )
А з приводу сервісу, який би об'єднував всі ресурси - чекатимемо на перемогу OpenID у всьому світі. А поки що в цьому напряму рухається Plaxo, який дозволяє інтегрувати активність з різних сервісів.
Віка, привіт!
Дописати коментар