Коли, як не сьогодні, у п'ятницю, 13-те, писати про те, як смішне поєднується із сумним (та іноді страшним) у повсякденному побуті PR-агентства?
BNet наводить список "гарячих кнопок" - питань, на які треба відповісти, коли продаєш ідею різним посадовцям у компаніях. Я дозволила собі власного досвіду, навести ті варіанти, які від таких людей часто доводиться чути нашим PR-агентствам.
Chief Executive Officer (генеральний директор)
Версія BNet: Чи збільшить це вартість компанії?
Українська версія: Чи буде моє фото в газеті?
Chief Financial Officer (фінансовий директор)
Версія BNet: Який строк повернення інвестицій?
Українська версія: І за що ми повинні платити такі гроші?
Chief Operations Officer (директор з виробництва)
Версія BNet: Чи зможемо ми втілити цей план?
Українська версія: Чому я повинен тратити час на ці дурниці?
Chief Information Officer (IT-директор)
Версія BNet: Чи працюватиме це на нашій системі?
Українська версія: Мені що, нема чим зайнятися?
Chief Marketing Officer (маркетинг-директор)
Версія BNet: Чи сприйме це аудиторія?
Українська версія: А де ваш медіа-план?
Chief Sales Officer (директор із продажу)
Версія BNet: Чи купуватимуть це наші споживачі?
Українська версія: Наскільки виростуть наші продажі через місяць?
пʼятниця, 13 червня 2008 р.
Як продавати топам (суто п'ятничний пост)
Ярлыки:
fun,
PR в Україні
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
10 коммент.:
ЗдOрово! Сразу виден личный опыт ;)
Мерсі :) Це - збірний образ, але від реальності не такий далекий, як би хотілося :)
Это было бы очень смешно, если бы не было так грустно.
Павле, вітаю на блозі!
Так і є: смішно, але цей сміх іноді буває крізь сльози. Добре, що ще не всі такі :)
Ярино, я іноді читаю ваш блог, хоча й не дуже часто, просто жодного разу ще не коментував. Думаю, буду заходити частіше.
Дякую, будемо завжди раді!
Гарних вихідних!
в точку:))))
классно. Особенно про директор а по маркетингу :-)
Володимире, дякую! Рада, що Ви мене розумієте :)
Чесно, рада, що вже сьогодні жоден з цих коментарів не можу підтвердити у дійсному часі з власного досвіду... Проте пам'ятаю як декілька років тому Адміністративний директор (вже в нас не працює) сказав про корпоративний літній захід "І що це нам дає? Меншу ротацію кадрів? Поповнення у компанії. Які tangable outcomes"
Дописати коментар