пʼятницю, 13 червня 2008 р.

Як продавати топам (суто п'ятничний пост)

Коли, як не сьогодні, у п'ятницю, 13-те, писати про те, як смішне поєднується із сумним (та іноді страшним) у повсякденному побуті PR-агентства?

BNet наводить список "гарячих кнопок" - питань, на які треба відповісти, коли продаєш ідею різним посадовцям у компаніях. Я дозволила собі власного досвіду, навести ті варіанти, які від таких людей часто доводиться чути нашим PR-агентствам.

Chief Executive Officer (генеральний директор)
Версія BNet: Чи збільшить це вартість компанії?
Українська версія: Чи буде моє фото в газеті?

Chief Financial Officer (фінансовий директор)
Версія BNet: Який строк повернення інвестицій?
Українська версія: І за що ми повинні платити такі гроші?

Chief Operations Officer (директор з виробництва)
Версія BNet: Чи зможемо ми втілити цей план?
Українська версія: Чому я повинен тратити час на ці дурниці?

Chief Information Officer (IT-директор)
Версія BNet: Чи працюватиме це на нашій системі?
Українська версія: Мені що, нема чим зайнятися?

Chief Marketing Officer (маркетинг-директор)
Версія BNet: Чи сприйме це аудиторія?
Українська версія: А де ваш медіа-план?

Chief Sales Officer (директор із продажу)
Версія BNet: Чи купуватимуть це наші споживачі?
Українська версія: Наскільки виростуть наші продажі через місяць?

10 коммент.:

Технослав Бергамот at 13 червня 2008 р. о 15:52 сказав...

ЗдOрово! Сразу виден личный опыт ;)

Ярина Ключковська at 13 червня 2008 р. о 15:55 сказав...

Мерсі :) Це - збірний образ, але від реальності не такий далекий, як би хотілося :)

Pavel Urusov at 13 червня 2008 р. о 16:28 сказав...

Это было бы очень смешно, если бы не было так грустно.

Ярина Ключковська at 13 червня 2008 р. о 16:30 сказав...

Павле, вітаю на блозі!

Так і є: смішно, але цей сміх іноді буває крізь сльози. Добре, що ще не всі такі :)

Pavel Urusov at 13 червня 2008 р. о 16:36 сказав...

Ярино, я іноді читаю ваш блог, хоча й не дуже часто, просто жодного разу ще не коментував. Думаю, буду заходити частіше.

Ярина Ключковська at 13 червня 2008 р. о 16:51 сказав...

Дякую, будемо завжди раді!

Гарних вихідних!

arturclancy at 13 червня 2008 р. о 17:14 сказав...

в точку:))))

Анонім сказав...

классно. Особенно про директор а по маркетингу :-)

Ярина Ключковська at 17 червня 2008 р. о 13:18 сказав...

Володимире, дякую! Рада, що Ви мене розумієте :)

Татьяна Кретова (Бабенко) at 18 червня 2008 р. о 15:02 сказав...

Чесно, рада, що вже сьогодні жоден з цих коментарів не можу підтвердити у дійсному часі з власного досвіду... Проте пам'ятаю як декілька років тому Адміністративний директор (вже в нас не працює) сказав про корпоративний літній захід "І що це нам дає? Меншу ротацію кадрів? Поповнення у компанії. Які tangable outcomes"