середа, 17 грудня 2008 р.

Пунктуальність та уважність


Піарників часто звинувачують у неуважності, невиконанні "домашньої роботи", і багатьох інших гріхах. Чи притаманно це лише нашій професії? Нещодавні події змусили мене серйозно задуматись.
Середа. Я отримую двзінок від випускового редактора вечірніх новин на дуже поважному ТБ-каналі із питанням - чи можу дати коментар. Погоджуюсь, узгоджуємо час та місце.
Приходить година Ч - знімальної групи немає. За 2 години нарешті отримую дзвінок від журналіста - "Олександре (??!!), ми приїхали трішки раніше. Можемо починати вже чи зачекати узгодженого часу?" В ході розмови виявилось, що і адреса була неправильною.
Добре, що з чотирьох даних: мого телефону, адреси, імені та часу інтерв'ю правильним виявився саме номер телефону.
Тож, можливо, є певні риси, які притаманні окремим людям, а не професіям? Впевнений, що такі самі приклади кожен може згадати із свого досвіду спілкування із слюсарями, продавцями, підрядниками і т.д.

На фото: оператор перевертає книжку, щоб в кадр не потрапила обкладинка з брендованим парусом ))

4 коммент.:

yaroslav hordiyevych at 17 грудня 2008 р. о 17:33 сказав...

гарні жовтні горнятка!

а по суті - в мене таких історій назбирається на два кухлі пива, просто розказити їх не можу :)

Володимир Дегтярьов at 18 грудня 2008 р. о 12:47 сказав...

Ярославе, згоден.
Власне, і цю історію я зміг розповісти лише тому, що в ближчі роки не бачу можливості працювати з цим каналом та цією програмою в рамках клієнтського проекту, тож немає ризику зіпсувати стосунки ))

yaroslav hordiyevych at 18 грудня 2008 р. о 13:20 сказав...

отакі піарники прагматичні циніки

Володимир Дегтярьов at 26 березня 2009 р. о 14:15 сказав...

До речі, ось результат зйомки.
http://podrobnosti.ua/podrobnosti/2009/01/18/577208.html
(приблизно на 6.40 хв). Назвали фінансовим директором, що, в принципі, ще непогано, враховуючи всю історію спілкування )