середу, 30 червня 2010 р.

Всидіти на двох стільцях: поєднати відпочинок та PR-освіту

Якщо ви належите до того ж типу людей, що й автор, ви можете захотіти об’єднати свій відпочинок із навчанням. Якщо одна думка про смаження на пляжах викликає у вас нудоту, і ви не можете й трьох днів провести без руху та нових вражень – оптимальним варіантом буде з’їздити у близькі чи дальні країни, змінити оточення і заодно провети добрячий upgrade своїх професійних знань та навичок.


Поближче і зрозумілою мовою

Найпростіші – але не найпримітивніші – варіанти: Москва та Пітер. Все літо аж до осені насичені різноманітними навчальними програмами. Наприклад, шестиденні курси в Російській Школі Управління допоможуть скласти системні картинку і переглянути свій погляд на щоденну роботу. Деталі програми та реєстрація – на сайті. Найближчий варіант – 16-21 серпня. На сайті є також повний розклад тренінгів на літо й осінь.


Інший варіант – потрапити на один з тренінгів-інтенсивів від INTERNATIONAL HIGH SCHOOL OF BRAND MANAGEMENT (IHSBM). Наприклад, майтер-клас 20 липня проводитиме Світлана Анурова, екс-керівник служби із зв’язків з громадськістю масового ринку ВАТ «ВимпелКом», сертифікований бізнес-тренер. Дивіться також інші тренінги на сайті IHSBM.


Інший варіант – 4-денний майстер-клас по організації роботи прес-служби від Марини Горкіної («PR на 100%») та інших тренерів, що відбудеться на базі Московської Бізнес Школи. Програма майстер-класу вражає, варто відвідати за можливості. Інші тренінги та семінари від Moscow Biusiness School не менш цікаві (бюджетування, медіа планування, копірайтинг, media relations, спонсорінг та фандрайзинг та ін.), перелік, дати та опис є на сайті Школи.


Подалі і складніше, але цікавіше…

…це тренінги та курси в Європі. Що може бути краще, ніж гуляти вечорами по одній з європейських столиць, сидіти у ресторанчиках, а наступного дня з новими силами та вільною від рутини головою вчитися у кращих практиків світу тонкощів ремесла?. Мабуть, мало що може із цим зрівнятися.


Варіантів є справді безліч, ми подивимося лише на одну з двох батьківщин PR – Британію. Перший і ненудний вартіант – це Europe's biggest PR Training Company, як вони себе називають, а точніше – Meet The Press. Заснована у 1984 році тренінгова компанія практикувалась на більш ніж 17 000 студентів, тому вони будуть чухати вас саме там, де ви цього любите. Перелік компаній, менеджери яких проходили навчання тут – ну дуууже довгий і містить всі великі бренди які ви лише зможете згадати. Школа має чотири базові курси – один для початкового рівня (Public Relations for Absolute Beginners), два для середнього (Creative PR Copywriting та How to Plan a PR Campaign) і один просунутий (Public Relations Finishing School). Все дуже дорого, дуже інтенсивно і дуже корисно. До речі, вдвох їздити вигідніше – передбачені знижки;)


Інша класика – звісно, наостанок про свіженькі гаряченькі програми в CIPR в Лондоні. За лінком розклад, ми ж звертаємо вашу увагу на деякі з воркшопів, що їх нам щедро пропонують британці. 29 червня відбувся Planning and Managing PR Campaigns воркшоп (і він буде повторюватись, слідкуйте за програмою), який обіцяв навчити вас незамінним навичкам управління PR проектами (класика research, analysis, objective setting, planning, implementation and evaluation), ресурсами в рамках проектів і управління командами людей. Наступного дня вже інша тема – Selling-In Your Stories. Як продати тему журналістам та редакторам? Як зробити із своєї події чи фактів сапрвжню історію і як її подати, щоб отримати висвітлення? Всьому цьому можна навчитися на інтенсивні від CIPR. І так далі: кризові комунікації, стратегічне планування, event-менеджмент – знайомтеся з програмою на липень, серпень, вересень та обирайте що вам до душі. Окремої уваги – раз ви вже будете в Лондоні – заслуговують регулярні події під загальною назвою CIPR's Social Summer 2010 – «a series of interactive and stimulating workshops delivered with panache by members of the CIPR Social Media panel and other social media thinking and doing types. The workshops aren't quite the usual...». Це все діло під пивко ну і далі вільне спілкування із профі на гарячі теми.


Сподіваємося, ми викликали у вас апетит?;)


Далі – визначатися, збирати речі і вперед, до нових висот. Гарного відпочинку!