Вчорашня зустріч PR Café дуже чітко показала стан розвитку нових медіа в Україні: з одного боку, це величезний інтерес професійної спільноти (понад 90 реєстрацій, на диво збалансований перелік учасників – компанії, агенції, НУО, журналісти, студенти), та з іншого – відсутність інформації та матеріалу для обговорення. Кейсів, які змогли згадати учасники, виявилось не так вже й багато – на відміну від попередніх зустрічей, які торкались більш традиційних інструментів піару.
Втім, інформації в інтернеті є більш ніж достатньо, тож я вирішив поділитись ресурсами, які дозволяють мені та моїм колегам тримати руку на пульсі розвитку соціальних медіа та їх застосування для коммунікацій брендів та організацій. Нижче – мій перелік. На більшість з цих ресурсів можна або підписатись через електронну розсилку, або додати до RSS-рідера.
- Contagious newsletter – один з найкращих, на мою думку, щотижневих оглядів цікавих new-media проектів від Contageous Magazine (http://contagiousmagazine.com)
- Brandchannel – знову ж таки, щотижневий огляд цікавих проектів відомих брендів та компаній від BrandChannel (www.brandchannel.com)
- Trendwatching – щомісячний огляд нових тенденцій та прикладів, які їх ілюструють, від відомого ресурсу www.trendwatching.com, який щороку готує великий TrendReport про тенденції наступного року та їх можливе застосування у маркетингу та брендингу
5 коммент.:
Володя, дякую за лінки і за PR Cafe! Схоже, що через величезну к-ть людей все було більше схоже на нетворкінг,аніж на реально обговорення теми.
Щодо кейсів, то може поділитеся своїми? ну, щоб розчати гарний тренд?
В мене лінки на Brandchannel і Trendwatcher якось криво відкриваються, перевір, може треба виправити, або це в мене ручки криві)
Оксано, дякую! Лiнки виправив
Щодо кейсiв - можна розпочати з презентацii про best practices, яку я показував на заходi
Таке) Питання всеодно відкрите) Best practices то не таємниця) Дуже влучна цитата Жанни Ревнової у "Власть денег" щодо ситуації в UA
«Мы сотрудничаем с агентствами по Internet Relations, но пока основная услуга, которую нам предоставляют, — это мониторинг и контент-анализ. Сейчас многие агентства включили в перечень своих услуг пункт Internet Relations. Но зачастую за этим стоит лишь персональный опыт сотрудников агентства в ведении собственных блогов, блога агентства либо решение единичных кейсов», — рассказывает Жанна Ревнова, начальник департамента по корпоративным связям компании «Киевстар».
best practices як і стан справ в SM у світі - це ще й яка таємниця для українського ринку) вчора ми виявили щонайменше кілька десятків людей, кому було б цікаво послухати і почути. а кейсами Dell і Ford, не кажучи вже про кілька українських, все не обмежується.
Хоча насправді - і про це пишуть кращі із спеціалістів - ще досить мало кейсів в SM в принципі, що аж ніяк не заважає кращим з компаній експериментувати і запускати проекти, керуючись своїм досвідом в комунікаціях in general.
(для прикладу - думки з інтерв'ю директора IQ marketing (параграф ТАКИХ ДЕНЕГ УЖЕ НЕ БУДЕТ): http://bit.ly/3odTBu)
Дописати коментар