Мені насправді не шкода ідей. Їх, зазвичай, набагато більше, ніж можливо реалізувати.
Я ділюся ідеями. Ділюся ними з друзями, які питають поради. Розповідаю ідеї, які можуть принести «суспільну» користь в надії, що хтось їх реалізує. І спостерігати за реалізацією таких ідей – справжнє задоволення.
Думаю, так робимо усі ми, хто працює у консалтинговому і комунікаційному бізнесі.
Спілкуючись сьогодні з нашим клієнтом - юридичною компанією, - ми почули відповідь на питання: ідея не може бути захищена. Доводиться розраховувати виключно на порядність і репутацію організації, якій довіряєш ідею/концепцію.
Скажіть, колеги, чи часто Вам доводиться спостерігати, коли Ваші ідеї реалізуються без Вас і як Ви з цим боретеся?
Може, варто створити список організацій, які не вважають за потрібне дотримуватися джентельменських домовленостей з невикористання неоплачених ідей?
3 коммент.:
Взагалі-то створити перелік організацій, що тирять ідеї з кп, ІМХО, варто. З іншого боку, стирену ідею можна використовувати як саксес-сторі, якщо вона вдала і тихенько промовчати, якщо ідея не вистрелила. Так що і користь з цього необхідно отримувати
Так, ідеї як такі не перебувають під захистом ні авторського права, ні патентного права. Охороняється (і може бути захищеною) форма вираження ідей...
Тобто, чи правильно я розумію, що якщо ідея оформлена на певному носії і передана то вона вже може стати предметом захисту?
Дописати коментар