Співпраця журналістів і піарників, мабуть, так і залишиться для мене «темним лісом». Із вуст у вуста передаються анекдотичні історії про журналістів, охочих наїстися бутербродів на прес-конференціях і про піарників, що усіх підряд спамлять неінформативними релізами. Причому, і ті, й інші не припиняють давати одне-одному професійні рекомендації і поради, як краще та ефективніше співпрацювати і нарешті завжди отримують незбагненне задоволення вказуючи на орфографічні, синтаксичні і пунктуаційні помилки!
На цей пост мене надихнула розмова із журналістом поважного ділового щотижневика, який не тільки у відверто нахабній формі образив мене особисто, а ще й мою професію. Дзвонила я із вічним запитанням, чи можна купити/взяти/забрати номер журналу 2-тижневої давності. Як тільки прозвучали слова «PR-агенція», тон співрозмовника став ще на одну тональність вище і розмова закінчилась його фразою, що PR – це вид реклами, котрий являється порушенням закону «Про рекламу» і, взагалі, є відвертим обдурюванням.
Звичайно ж, я повинна була купити номер сама і вчасно, але, після цього випадку, я задумалась над тим, якими ж своїми діями і вчинками ми даємо підстави вважати нас «дармоїдниками, що не відомо чим там займаються», а нашу професію тою, що діє поза межами законодавчого поля та відверто «дурить народ».
Звичайно, я можу навести набагато більше прикладів вдалої співпраці, ніж неприємних випадків, і, сподіваюсь, що в наступний раз, коли буду писати про журналістів і піарників, це буде щось чудове і надихаюче на подальшу роботу один з одним.
четвер, 30 липня 2009 р.
PR – це незаконно?
Ярлыки:
журналіст,
advertising,
journalism,
PR,
PR-агенція
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
5 коммент.:
К сожалению, такие случаи встречаются. Вне зависимости от того, пиарщик ты или журналист, малокомпетентные и неопытные специалисты "уважаемых еженедельников" портят имидж своего издания, но никак не нашу профессию :)
С наилучшими пожеланиями,
Радмила К.
Из советов из практики: я в таких ситуациях звоню не журналисту, а в отдел распространения. У них почти всегда есть возвраты тиража и они рады продать экземпляр по розничной цене без выяснения, кто ты
znaika, дякую за пораду!
Просто день у журналиста выдался эмоциональным - не стоит расстраиваться по этому поводу.
В любом случае, по поводу номеров нужно обращаться в отдел продаж / распространения - вопрос по их части.
Найцікавіше те, що я намагалася з'єднатися з відділом продажу через офіс менеджера... і виявилось, що у цьому виданні старі номери дуже цінні з конфіденційною інформацією, яка зовсім не підлягає розголошенню піарникам!
Дописати коментар