tag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post8905648682036106209..comments2023-07-30T12:58:13.879+03:00Comments on PR по-новому. Блог Nords PR Ukraine: Ера удосконалення: від кількості до якостіNords PR Ukrainehttp://www.blogger.com/profile/11073294691443468100noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-19686802259344087832007-11-14T14:18:00.000+02:002007-11-14T14:18:00.000+02:00to Lilia Zagrebelna: Пам’ятаю, у статті з UAPR too...to Lilia Zagrebelna: Пам’ятаю, у статті з UAPR toolbox пані Ярина радить перед розповсюдженням прес-релізу порадитись з юристом компанії. Мабуть, у співпраці з юристом важлива і зворотня сторона: перед позовом - порадитись з піарщиком :) Згоден з вами, що співпраця PR-менеджерів та юристів стає дедалі актуальнішою.<BR/><BR/>to Ярина Ключковська: якість - комплексне питання. Взагалі, якість - це відповідність вимогам споживачів. Абсолютною якість не може бути, тому що потреби споживачів зростають. Тому цілі в області якості завжди задаються не конкретною величиною, а у певному коридорі. Але це таке, відступ від теми.<BR/><BR/>Шкода, що ваш блог страждає через такі дії інтернет-провайдерів.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-54166772986344208422007-11-14T12:15:00.000+02:002007-11-14T12:15:00.000+02:00Питання з "якістю" дуже гостро стояло переді мною,...Питання з "якістю" дуже гостро стояло переді мною, коли я працювала в UMC. Адже ми піарили стратегію під назвою "Якість понад усе!", так-так, зі знаком оклику :) Про якість говорилося саме тому, що із якістю були проблеми, які поступово розв'язувалися, і треба було компенсувати інерцію сприйняття. <BR/><BR/>Висновок простий: про якість говорять там, де її немає. Адже якість повинна бути "за замовчуванням", теоретично, неякісний продукт харчування не повинен існувати у принципі. Так що всі ці розмови про якість більше насторожують, ніж надихають на покупку. <BR/><BR/>А з приводу блокування Blogger'а деякими Інтернет-провайдерами, то я на вихідних довго мучила свого бездротового оператора неможливістю зайти на власний блог, але оператор нічим не зміг допомогти. Тепер все зрозуміло :)Ярина Ключковськаhttps://www.blogger.com/profile/01336357471175114291noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-57535236467843541592007-11-13T18:23:00.000+02:002007-11-13T18:23:00.000+02:00Даниїле, дякую за коментар! Погоджуюся, кількість ...Даниїле, дякую за коментар! <BR/>Погоджуюся, кількість професіоналів замала, щоби діяти грамотно. Ситуація з Хортицею нагадала мені доволі ідентичну ситуацію з одним із виробників пестицидів рік тому. Профільне видання процитувало чиновника, який поливав брудом компанію, при чому він зсилався на якісь дані. Компанія замість того аби звернутися до чиновника напряму, почала "щемити" видання. Шантажували розірванням договору на розміщення реклами, т.ін. Рішення саме про таку поведінку було прийняте юристами компанії. Можливо, й Хортиці юристи порадили працювати не з джерелом проблеми, а з розповсюдником, щоб наступного разу не повадно було:)<BR/>Я думаю, що питання тісної співпраці PR-менеджерів та маркетологів вже у минулому, на часі питання співпраці PR-менеджерів та юристів.Лілія Загребельнаhttps://www.blogger.com/profile/11116378732427246903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-39782138636650993052007-11-13T17:28:00.000+02:002007-11-13T17:28:00.000+02:00Нажаль, до якості ми перейдемо не так скоро. Кільк...Нажаль, до якості ми перейдемо не так скоро. Кількість професіоналів занадто мала.<BR/><BR/>До речі, ви чули про скандал з Хортицею? Наприклад, можна почитати в цьому пості<BR/>http://ace.kiev.ua/xortica-i-govnosajty/<BR/>Або тут:<BR/>http://www.dsnews.ua/companies-markets/art33492.htmlAnonymousnoreply@blogger.com