tag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post7531312999120787567..comments2023-07-30T12:58:13.879+03:00Comments on PR по-новому. Блог Nords PR Ukraine: Спочатку було слово…Nords PR Ukrainehttp://www.blogger.com/profile/11073294691443468100noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-84835477757535051112008-03-20T10:32:00.000+02:002008-03-20T10:32:00.000+02:00Оксано, дуже дякую за коментар! Буквально вчора ма...Оксано, дуже дякую за коментар! Буквально вчора мали зустріч із клієнтом, на якій намагалися разом сформулювати ключові повідомлення. <BR/>В результаті кількагодинного обговорення клієнт нарешті побачив і зрозумів, ким насправді він є, ким хоче бути, і що повинні знати про нього його ца, щоб досягти бажаного результату.<BR/>А все починалося із "ми - № 1 на нашому ринку":)Лілія Загребельнаhttps://www.blogger.com/profile/11116378732427246903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-42185715995405945592008-03-19T20:58:00.000+02:002008-03-19T20:58:00.000+02:00Лілю, правильний і гарний пост. Зі свого досвіду м...Лілю, правильний і гарний пост. Зі свого досвіду можу сказати, що розробка ключових повідомлень - це надзвичайно важлива і нелегка справа, яка, на жаль, не завжди правильно сприймається клієнтами. В програмі одного з тренінгів ми маємо цілий блок питань щодо формулювання/розробки ключових повідомлень і намагаємося продемонструвати і залучити клієнтів до обговорення, створення та практики їх використання. Ось тоді й відчувається уся сила слова й об'єм інформації на одиницю слова! При можливості, залучайте своїх клієнтів до спільного обговорення ключових повідомлень :-)Оксана Монастирськаhttps://www.blogger.com/profile/14429058685529389876noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-40610790431995217172008-03-17T16:42:00.000+02:002008-03-17T16:42:00.000+02:00Лілю, дуже правильний пост. Взагалі, з досвіду, та...Лілю, дуже правильний пост. Взагалі, з досвіду, так багато людей мають проблему з відповідями на найбільш базові питання, такі як "Чим займається ваша компанія?" і "Чим ви відрізняєтеся від ваших конкурентів?"! Справді, між рекламними слоганами і ключовими повідомленнями є дуже велика різниця. Адже у повідомленнях має міститися інформація. Вікіпедіа (англ.) визначає інформацію так: Information is the result of processing, manipulating and organizing data in a way that adds to the knowledge of the receiver. У нас часто забувають про другу частину цього твердження.Ярина Ключковськаhttps://www.blogger.com/profile/01336357471175114291noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-11454959325184551132008-03-17T16:33:00.000+02:002008-03-17T16:33:00.000+02:00Оголошення появи чогось нового на ринку підкріплен...Оголошення появи чогось нового на ринку підкріплене фактами, що це нове дає, чого інші не давали і не зможуть; проведення комунікації на підготовленому інформаційному полі і обрані відповідно ца канали (спеціально не пишу ЗМІ, бо це можуть бути і форуми/блоги,т.ін) - це PR:)<BR/><BR/>А от ті 99% релізів, про які Ви пишете, на жаль, і побудовані на ключових повідомленнях типу "Наша каша - самая сладкая и полезная":)Лілія Загребельнаhttps://www.blogger.com/profile/11116378732427246903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-41140227655053852472008-03-17T16:09:00.000+02:002008-03-17T16:09:00.000+02:00Ліліє, я розумію, про що Ви.В 99% випадків реліз, ...Ліліє, я розумію, про що Ви.<BR/><BR/>В 99% випадків реліз, присвячений виходу на ринок чогось-то там нового, буде саме рекламним текстом.<BR/><BR/>З коментарем цілком погоджуюсь. Ключове слово - "як позіціонується":) Якщо з цим все добре, то ключові повідомленння можуть легко з'являтися слово в словоЮрий Аксеновhttps://www.blogger.com/profile/03302157336618066845noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-69546367488665827252008-03-17T15:55:00.000+02:002008-03-17T15:55:00.000+02:00Юрію, я про ключові повідомлення, які лягають в ос...Юрію, я про ключові повідомлення, які лягають в основу будь-якої PR-активності. Від того, як вони сформульовані, залежить вся подальша комунікація. Треба чітко проаналізувати всі характеристики продукту (якщо мова - про репутацію, то як позиціонується компанія, т.ін). Тут важливо розуміти деталі і правильно їх передати, щоб не вийшло завищених очікувань. Ключові повідомлення не завжди з'являються у матеріалах слово в слово. Це ж не рекламні слогани. До речі, ці речі часто плутаються.Лілія Загребельнаhttps://www.blogger.com/profile/11116378732427246903noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7911574409830055106.post-75735063639690771992008-03-17T15:27:00.000+02:002008-03-17T15:27:00.000+02:00Ліліє, а хіба Ви не про рекламний текст? Підкрислю...Ліліє, а хіба Ви не про рекламний текст? Підкрислювати якість - велика помилка...Юрий Аксеновhttps://www.blogger.com/profile/03302157336618066845noreply@blogger.com